Monday, May 4, 2009

salam kasih sayang

salam kasih sayang aku hulurkan...
aku mula melangkah dalam dunia blog dengan secara tiba2nyer..entah kenapa aku mula berada dalam dunia blog nie. pada mulanya aku hanya suka membaca pelbagai ragam kawan di dalam dunia blog nie.. aku suka membaca blog seorang abg, nama blognye jalanpilihanku.. aku begitu tertarik dengan blognye.. kemudian secara tiba2 aku meminta seorang teman mengajar aku membuat blog.. sekadar gurauan sebenarnya.. tapi secara tiba2 die terus mengajar aku bagaimana nak create blog nie. dan secara tiba2 lah aku mempunyai blog nie.. semuanya tiba2 jer lah.. huhuhu.. terima kasih buat temanku, kerana sudi mengajar aku membuat blog nie.. terima kasih awk!!!!..

1 comment:

  1. satu permulaan yang baik..
    teruskan usaha untuk menjadikan blog anda sebuah blog yang penuh dengan keunikan dan nilai2 estetika serta memberi faedah kepada semua pembaca..(skema tul ayat)..chaiyok2..aja2 fighting..

    ReplyDelete