Thursday, August 5, 2010

KEMBALI PULANG

Dah lama aku meninggalkan dunia blogger ni.. Kini aku kembali pulang ke dunia blogging. masih merangkak-rangkak lagi dalam dunia blogging ni.. Bukan kerana aku x sudi lagi berblogging, tapi kesibukan masa menyebabkan aku x sempat untuk menulis di sini. . pelbagai cerita berlaku dalam kehidupanku kini. . pada bulan 5 dan 6 aku berada jauh di negara orang. aku ke Beijing hampir 2 bulan.. banyak kenangan tercipta di sana.. skang ni dah boleh r skit2 berbahasa mandarin.. belajar pn x lama..
kehidupan ku kini kembali sibuk lah dengan dunia kampus kembali.. sedar x sedar dah tahun 3 skang ni. tahun akhir. ade 2 semester lagi nak menamatkan pengajian.. tadi sempat juga aku pergi ke DTC menyambut hari konvokesyen bersama senior APM.. x sabar nak rasa hari konvokesyen nanti.. huhu..
Inyaallah masanya akan tiba nanti..





No comments:

Post a Comment