Monday, August 10, 2009

HATI

you are the best







program HATI this year sangat best. tidak terucap dengan kata-kata bagaimana aku ingin menyatakan bahawa HATI 09/10 memberi kenangan yang terindah buat aku.. menangis keriangan aku seketika. . . segala susah payah dan pahit getir yang kami lalui bersama akan diingat sampai bila-bila... pertama kali dalam sejarah seorang pengarah menangis.. Syah, its ok, kita sama2 buat kerja.. susah senang kita tanggung bersama.

apa pun yang terjadi program HATI tetap best tahun ni. walaupun aku ade dengar orang komen sal program forum pada hari jumaat tu merupakan forom yang x hidup, aku tetap merasa merasa bangga dengan hasil usaha kita sendiri. bukan salah kita sepenuhnya, kita sudah buat yang terbaik. lebih baik dari tahun lepas.

i miss all of you.. rindu nak berkerja sama-sama lagi dengan korang.. thankz to sehah, syah, una mary n semua yang membantu. terutama ajk makanan kesayangan aku. ahaks..

No comments:

Post a Comment