Tuesday, March 29, 2011

COKELAT LAMBANG CINTA KU BUATMU


Aku terbaca satu post di status facebook seseorang menyatakan " COKELAT LAMBANG CINTAKU BUATMU". . That is really true?. .
Aku x taw lah kenapa aku tertarik dengan post kata2 ni. . mungkin sbb aku pernah memberikan cokelat kepada seseorang dan ada satu kata2 yg terukir di atas cokelat tersebut. "I LOVE U LIKE CRAZY". . Memang aku betul2 gila bagi cokelat ade ukiran tulisan yang begitu. . huhu. . but i'm really love him like crazy. .

Jadi mungkin benar kot, aku menggunakan cokelat untuk melahirkan rasa hati. . bagaimana kita suka dgn kemanisan dan kecantikan juga keunikan cokelat, beitulah rasanya hati kita kepada someone. . namun semua 2 dalam kenangan aku. . rasa di hati seumpana cokelat dahulu sgt indah, dan aku juga sgt sukakan cokelat. . now rasa yg ada bila aku makan cokelat adalah rasa pahit, rasa manis cokelat itu dah hilang. . . kerana rasa manis cokelat itu telah diragut. . mungkin aku perlu merampas kembali rasa manis cokelat itu agar aku rasa indahnya cokelat itu sebagai lambang cinta buatmu. .

dan apa yg aku tahu, lambang cinta aku (cokelat) telah kau buang jauh, kini cokelat lambang cinta buatmu itu bukanlah utk aku lgi. . pasti utk org lain. . entah siapa aku x tahu!

No comments:

Post a Comment