Wednesday, January 2, 2013

2013 SI PERMATA RINDU


Assalamualaikum dunia permata rindu. . Kepada kenalan di dunia blogging semoga anda dalam keadaan baik2 dan berbahagia selalu. . Di kesempatan ini juga aku ingin mengucapkan salam tahun baru 2013. . Pejam celik pejam celik kita dah pun meningkat usia. . Alhamdulillah kita masih bernafas di bumi Allah swt. . Pelbagai ujian pahit getir aku lalui dalam tahun yang lalu. . . Namun ada sikit kisah agak duka yang ingin aku kongsikan hari ini dengan kalian.

Aku baru jer mengalami kemalangan kereta buat yang pertama kalinya aku yang melanggar sebuah kereta lain . Bila di ‘review’ balik macam kelakar pun ada. Ni semua gara2 mengelamun punya pasal. Tapi aku sedih sangat2 tengok kereta yang aku tatang bagai minyak yang penuh tu bercalar balar. . . . wuwuwu..

Tapi Alhamdulillah aku x alami kecederaan apa2. Nasib baik jugak kereta tu masih boleh  aku pandu. Yang sedihnya berturut2 aku buat kereta tu semakin bercalar balar. . Aku juga yang buat kereta ni macam tu. Aduyai entahlah, macam2 jadi. Die dah x hensem (kereta). Sob. . sob. . =(

Anyway, bersabar yek, nanti aku hantar bf (kereta) kesayangan aku pergi bengkel, kita ubatkan balik luka2 awak tu yek. . Bagi hensem2 balik, baru boleh teman p jalan2. . Okies. . =) huhu. .

Semoga tahun 2013 ini aku membawa seribu harapan baru yang memberikan sejuta kejayaan dan kebahagiaan. Penuh keazaman aku tahun ini untuk aku terus berjaya. . Doakan aku yek agar aku terus berusaha mencapai harapan. . Terutamanya mempunyai hubungan yang halal. . huhu. . Doakan. . =)

No comments:

Post a Comment