Tuesday, May 10, 2011

~FOR THE LAST~


Tibe2 rasa nk coretka apa yg rasa dihati. . . For the last. . .

Semalam for the last aku study utk exam last paper pagi tadi jam 8.30. Paper Pemerolehan Bahasa. gile gempak susah paper 2. . huhu. .
For the last, gak aku duduk kat exam hall jwb exam tdi. . siap tangkap2 gambar. .

For the last, gak asenye aku nek bas UM p exam Hall tdi. . (pasni xnek dah kot)

For the last, aku memegang slip exam n kad matrik ke exam hal. ( terigt dlu pernah hilang kad matrik mse last paper semester lepas, smpai aku kene wat kad baru) serabut2. . huhu.

For the last, malam tadi aku wat nota2 kat bilik aku A111 utk exam pagi ni.

For the last, semalam study kat library APM, UM bersama Eton n Wan.

For the last, aku dalam minggu ni aku akan tidur atas katil kesayanganku di bilik A111 Kolej 8.

For the last,dlm minggu ni aku akan guna toilet floor A100 KK8.

For the last, aku akan guna mesin basuh kat Floor C300 ( mesin basuh A100 rosak lah plak) hehe. .

For the last, aku akan sidai baju kat pantry floor A100. . huhu.

For the last, aku cuci cermin bilik aku A111 untuk kegunaanku n roomate2 aku. (dowrang bkn nak cuci pn) haha. .

For the last, nak makan meggi lam blik gne air panas jek.

For the last,aku akan kemas bilik aku A111 sebersihnye sampai kosong. ( xde serabut agi dgn brg2 aku yg byk ni).

For the last, aku akan meninggalkan seribu 1 kenangan eh, beribu2 kenangan kat sini. pahit, manis semua dirasa, tawa, tangis juga merasa, sakit senang turut terasa.

Insyaallah aku tetap akan kembali ke sini ( masa konvo nty lar) hehe. .
Kenangan di sini tetap akan abadi selamanya di hati. .

No comments:

Post a Comment