Friday, May 6, 2011

~ Kenangan Terindah di UM bersama kwn2~

~ my best friends in the world~

Assalamualaikum. . .
Hari ni terase mood sedih sebab sudah mula terase akan tinggalkan dunia kampus. .=(. .
Dalam sedar x sedar sudah hampir 3 tahun aku di sini. Menempuhi pelbagai cabaran, kegembiraan, kesedihan, penderitaan, kebahagiaan dan macam2 lagilah. . Rupanya singkat je rasanya kehidupan ini. . umur pun dah semakin meningkat. . hehe. . (lom tua lagi)
Aku akan tinggalkan Universiti Malaya tercinta ini selepas aku habis je paper terakhir exam aku. wuwu. . sedih2. . aku akan tinggalkan kawan2, tinggalkan kolej kediaman kinabalu, tinggalkan cafe abg zul, tinggalkan bilik aku A111, tinggalkan semua kenangan di sini. . Tapi kenangan2 ni akan aku simpan dalam ingatan sampai bila2. . Kenangan di sini akan hargai hingga akhir hayat aku. . Kerana di sini aku belajar mengenal diri, mengenal cinta, mengenal usia, mengenal orang2 di sekelilingku. . warghhhh. .. sedih2. . sob! sob!. .
Mungkin aku pernah menyakitkan hati sesiapa di sini, mengguris hati sesiapa tanpa aku sedar, mohon maaf aku pinta buat semua yang mengenali aku. Sesungguhnya aku bukan insan yang sempurna dalam persahahabatan atau mana2 perkenalan. . aku masih belajar dalam kehidupan ini, masih mencari makna2 kehidupan aku. . .
kepada sahabat2 aku, terima kasih kerana terus berada disisi aku. . terus setia menasihati aku, menghargai aku sebagai sahabat korang sume dan terima kasih kerana menjadi sahabat aku. .Eton, Mizah, tiqah kowang banyak mengajar aku dlm erti persahabatan. . jasa bakti kalian x kan aku lupa sampai bila2. . kowanglah insan yg aku paling hargai di sini. . kepada Zairi terima kasih kerana selalu hadir tika aku dalam kesedihan, persahabatan kita umpama adik beradik akan aku kenang selalu. . Kepada Amoy terima kasih kerana byk mengisi hari2 aku dgn kebahagiaan n kegembiraan, byk kenangan tercipta antara kita tanpa disedari. . sedih2. . . aku x nk kehilangan kowang. . =(. . kowang janji jgn tinggalkan aku ea! Janji!
kalau kita jauh pasni pun, aku xkn lupa kowang sume. . love u all so much. . wink wink. .
Banyak lg kwn yg aku hargai dalam menceriakan kehidupan aku. . hijasry, shahir, khai, syahadataain, sehah, hazani, yusri, ashraf, akma, rony (hehe), hezley, mael, kak citi, dett, dura, falah,edy, iqbal, syammil, azam, n ramai lg r. . . aku sayang kowang sume. . =). . bnyk sgt kenangan kita kat sni. . Insyaallah aku kahwin nty aku ajak kowang ekh. . huhu. .
Di sini aku abadikan potret bersama kowang sume. . =)

~mael bapa ku Jaafar~ kenal time PRK UM~
miss u lar nty! heee

~ si Iqbal yg pandai berkata2 ngan aku~
hope bahagia ngan Pjot selamanya...

~syaza akmarniza member paling kecoh aku jumpe~
nice meeting u.

~kenangan di DBP~


~syah, u are my best friend kan!. . hehe. .~

~ ni kenangan indah ngan yusri mse kat beijing~
~miss Beijing~

~Syammil my junior~ miss u nty. . hehe

~Azam, tq atas semua teguran n nasihat ko berikan~

~perkenalan ngan kak ct pling best. . sempoi in the world~
Tp x sempat agi nk culik anak die. . hehe

~My Zairi~ Die sayang aku lebih ( aku taw ) hehe..

~Hazani~ tq being my fwen...

~kenangan masa Festival APM ngan Zairi n Ronny~
perkenalan kita singkat, tp memberi makna dlm kehidupan aku...

~ni lah Acap paling senok sekali~ my big brother~
kau tetap abang aku ok!! huhu. .

~penyanyi ni pun kwn aku ape. . hot kot best fwen ngan artis~ =)
moga impianmu tercapai Hijasry . . jgn lupe aku di sini. .

~dura n dett. . nice meeting you all~ buat aku happy kenal kowang~

~si Farsihah Hanikal @ Farshah Lens~
kawan paling beremosi aku jumpe. . hehe. . aku syg ko gak.

~ni lah kwn aku paling menceriakan hari2 aku di Fakulti~
Shahir & khai
kwn diva2. . aku pn diva gak you all. . =)

~my bff~ Amoy syg ko sgt2~ tq hadir n ceriakan aku selalu~
balik sabah jgn lupa aku, selamat berkhidmat untuk kolej 8. huhu.

~my senok fwen Atiqah. hehe. . thankz gak byk bg dorongan n nasihat~

~Hamizah Ton, kawan dr 1st year yg x pernah berpisah, hadir di saat aku duka n gembira, kongsi segala cerita bersama. syg ko sgt2. . maaf atas kekasaran dlm berkata2. apa yg aku kata kerana aku sayangi ko~ luv u~

~my bff also~ kwn yg byk menasihati aku, sentiasa di sisi x kira masa, belajar bersama, mndgr aku menangis, ketawa, mrh, sakit, n segalanya... terima kasih dgn sume tunjuk ajarmu Eton~

~ kamu semua yg terindah dalam kehidupan aku~


No comments:

Post a Comment