Thursday, June 21, 2012

~ I ALREADY 24~

Kembali ke alam blogger. . =)
Pada 18/6/2012 umur saya genap 24 tahun. . Terima Kasih Ya Allah, kerana aku masih berada di bumi mu yang indah ini. . Telah 24 tahun aku masih menghirup udaraMu, masih melihat kecantikkan bumiMu, dan masih merasai nikmat duniaMu. Alhamdulillah Ya Allah kerana berikan aku rasa hidup dalam dunia ciptaanMu.

Kini aku terus berlayar lagi dalam kehidupan, melebarkan lagi sayap bahtera, agar aku lebih tabah mengharungi segala cabaran hidup. . Terasa umurku semakin meningkat, gaya hidup juga semakin bertambah. Ini bermakna aku kena terus berusaha gigih demi mencapai kejayaan diri yang lebih baik dari hari ini. . Insyaallah. .

Terima kasih kepada semua yang wish birthday dan mendoakan kesejahteraanku. .  Sambutan Hari Lahir kali ini memberi seribu kenangan kepadaku. . My Mr.Beloved wat suprise dtg office bawak couple bear yg sangat besar and kek yg sangat besar. . Tq dear. . Walaupun buat hati ini terguris seketika, tp dpt menarik hati ini kembali ceria. . Then malam plak Officemate sume berpakat wat celebration. . Ape2 pn thankz kt sume. . Aku kini telah pun 24 tahun. . Telah pun masuk ke usia matang. . Tua lah tu kan. .

Moga2 aku terus melangkah di bumi ini dengan kekuatan yg ada. . moga2 aku juga tabah mengharungi segala dugaanya dalam ujian yg diberikan. . dan semoga apa yang aku idamkan akan menjadi kenyataan.. Insyaallah.. =)


1 comment: